Translate

dijous, 26 de novembre del 2015

Retrobada amb l'infraroig.

Durant la fotografia analògica vaig fer els primers intents de fotografia infraroja amb la pel·licula "Infrared" de Kodak, i el cert és que no me'n vaig sortir massa bé, després vaig introduir el filtre IR... 

Avui en el món digital torno ha provar-ho.


Paisatge de marina,  es nota en la blanquinor dels arbres, el color del mar segons el fons, i la lluminositat que hi dona.



El cel  pot arribar a quedar negre, la mar guanya en el relleu de la superfície.



Balustrades sobre la mar, a frec amb els pins blancs sobre aquest cel negre.

2 comentaris:

  1. Una tècnica molt interessant, que he provat algunes vegades, sobretot si es té la paciència de cercar l'escenari idoni per aquest tipus de fotografia. En el cas del BN agafa una dimensió ben especial. En aquest cas, la tercera, és on es pot apreciar ben be la diferència d'aquesta tècnica.
    Salutacions.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mercès pel comentari, és molt cert el que dius, pràcticament en les altres dues fotografies no saps si son en infraroig o no. M'ha faltat cercar aquests paisatges que més s'hi adiuen i alhora l'he usat en fotografies "normals" on he trobat que guanyava definició i contrast.
      Una vegada més moltes gràcies, doncs al no conèixer altres aficionats que l'utilitzin qualsevol comentari que em facis serà extremadament ben vingut.

      Elimina